Re: Po przeprowadzce :))

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Tue 19 Aug 2003 - 10:24:15 MET DST

"Marek Wojciechowski" <mapson_at_pg.gda.pl> nakombinował(a) coś takiego:
> Dokładnie tak.

Heh...

> Na to wygląda ;-)

Czary mary, ja chyba tam nic nie mam..

> prawy klik na tapecie->properties.
> We właściwościach zakładka XShutdown (u mnie jest druga, pomiędzy
> zakładkami "startup" i "lockup").
> Na tej zakładce grupa "Shutdown only", trzecia linijka: "Animation"

A to ja mam tam jakieś dziwne... Bo mam "Startup", "Archives", a potem
"Lockup", czyli jakoś dziwnie, masz pojęcie gdzie sobie to wyłączyłem? A
archives jest fajne, pozwala na ustawienia archiwizowania systemu co jakiś
czas a nie zawsze.. :)

> Zamykanie systemu przez alt-f4 jest chore (jak wiele innych pomysłów w
> GUI windows) a w szczególności jeśli odbywa się to bez potrzeby
> potwierdzenia.

Mi w sumie by pasowało, bo nie mam kochanej kombinacji do restartu. A
potweirdzenie jest, w końcu wybierasz sobie jaki chcesz shutdown i
dopiero, mic hodzi o to głupie potwierdzenie tak/nie.

> Ta sama zakładka "XShutdown", druga linijka w grupie "Common settings"
> checkbox "Confirm".

Nie mam tej zakłądki jakoś :(

> Acha, pierwsza linijka w grupie "Shutdown only" to ta pokierana opcja
> której się domagasz "Alt-f4 on Desktop starts shutdown" :-)

Hehe, zastanowie się, wszsytsko zamykam myszką więc mnie to wali czy tam
będę miał zamykajkę :) Amouse jest super pod tyum względem :)

> Kolejny chory windziany wynalazaek ;-)
> C-A-D ma resetować system. Koniec, kropka.
> Task killery mogą siedzieć pod innymi kombinacjami klawiszy.
> Innymi słowy nie symuluj CAD inną kombinacja, tylko przenieś TK na
> inną kombinację.

No byłoby miodnie gdyby nie to, że inne kombinacje nie zawsze mają ochotę
zadzaiałać. Mam dwa task killery i przy tej kombinacji o wiele lepiej to
działa, dlatego polecam.

No to niech zostaje ;)

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564