Re: Po przeprowadzce :))

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Sun 17 Aug 2003 - 10:53:41 MET DST

Marek Wojciechowski <mapson_at_pg.gda.pl> napisał(a):

> JFS jest lepszy, ale czy szybszy...
> Musi robić journal więc nie może być bezwzględnie szybszy.
> Przynajmniej przy zapisie. Odczyt to i owszem ze względu na wielki
> cache.
> Z pewnością szybciej się jednak czekdiskuje :-)
> Swapa pozostawiłbym na HPFS. Z resztą, kiedy ostatnio widziałeś
> rosnącego swapa?
> Ja baaaardzo dawno temu.

Kwestia posiadanej pamieci i tego co sie robi - ja akurat uwazam, ze OS/2
jecst cholernie pamieciozerny, duzo bardziej niz byc powinien. Mam 167 MB RAM
no i wystarczy, ze pokompiluje gcc i dorzuce do tego mozille, a SWAP spokojnie
100 MB, czasami 120. Najwiekszym rpoblemem jest to, ze nie jest do konca
zwalniany i tak to sobie rosnie w miare dni...