Re: Po przeprowadzce :))

Autor: Marek Wojciechowski (mapson_at_pg.gda.pl)
Data: Fri 15 Aug 2003 - 15:25:08 MET DST

On Thu, 14 Aug 2003 21:33:42 UTC, "Ninik" <ninik_at_dominik.kei.pl>
wrote:

> + jak wyłączyć tą animacje na shutdown z XWP? Wkurza.

Mi się ona akurat bardzo podoba.
Desktop/properties/XShutdown/Animation

> + jak wyłączyć potwierdzenie zamknięcia systemu - dla mnie nonsens
> totalny. Zamyka wszytskie programy i mówi że niektóre mogą być
> niezamknięte i mieć dane... i czy zamknąć na pewno... wkurzadło jakich
> mało..

Nie wyobrażam sobie jak można chcieć wyłączyć potwierdzenie zamykania
systemu, ale skoro chcesz ...
Zakładka jak powyżej, oraz SystemSetup/WorkplaceShell/Confirmations

> + zasymulować trzech króli (C-A-D)? Od czasów CAD-Daemon (polecam!)
> brakuje mi kombinacji do szybkiego restartu systemu.

???

> + pomyślałem nad przeprowadzką całego plikowia tempowego na partycję JFS.
> Katalog nieważny, ale czy tak mogę? Chodzi głównie o "swapper.dat"? JFS
> niby jest szybszy i lepszy...

JFS jest lepszy, ale czy szybszy...
Musi robić journal więc nie może być bezwzględnie szybszy.
Przynajmniej przy zapisie. Odczyt to i owszem ze względu na wielki
cache.
Z pewnością szybciej się jednak czekdiskuje :-)
Swapa pozostawiłbym na HPFS. Z resztą, kiedy ostatnio widziałeś
rosnącego swapa?
Ja baaaardzo dawno temu.

Marek