Re: Kilka rad dotyczących literek :)

Autor: Marek Wojciechowski (mapson_at_pg.gda.pl)
Data: Fri 15 Aug 2003 - 15:25:07 MET DST

On Thu, 14 Aug 2003 21:24:51 UTC, "Ninik" <ninik_at_dominik.kei.pl>
wrote:

> + Literka R jest świętą literką eCS :) W configu jest jako Reserved, ale
> po kiego to nie wiem...

żeby CD zaczynało się od następnej czyli S

[...]
> + Literki P i Q są w porządku - sam na P mam dane i na Q system. Polecam
> :) Inne partycje w jakimkolwiek innym miejscu.

Ja na dane mam D :-)
Generalnie wszystkie inne literki są OK. Jeszcze zdarzają się
niespodzianki jak masz jeden z woluminów jako Z (ja tak miałem) i
odpalisz eCS z CD. O ile pamiętam Z jest używany jako ramdysk przez
eCS.

> + HPFS386 jest miliard razy lepszym od zwykłego. Kto nie skusił się
> jeszcze niech nie czeka nawet. Instalacja to tylko zmiana sterownika,
> chocdzi o wiele szybciej.

I ma większe od HPFS limity na wielkość plików i partycji

> Oczywiście wszyscy to wszystko wiedzą już od dawna, tylko chciałem
> przypomnieć :)

Oczywiście :-)

Marek