Jak tam demo eCS 1.1?

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Thu 14 Aug 2003 - 23:39:27 MET DST

Właśnie?

Kiedy? Gdzie? Miało być do czasopisma jakiegoś starane się jak tylko
wyjdzie eCS 1.1. Przydałoby się bardzo do prezentacji systemu, wiele osób
pyta i nie ma co pokazać.. :(

A jak tam eCS 1.1PL? Ktoś tym się zajmował...

ps. BTW. zabezpieczenia eCS 1.0 Demo były wręcz dla blondynek. Dziwiło
mnie to, bo dało się tym nieźle zamachać. Używałem jako startowej płytki
do eCS, ale w sumie na pełnej było to samo. Mam nadzieję że installer do
eCS 1.1 jez znacznie lepszy i pod tym względem (zabezpieczeń). Na razie na
samego jego nie mam czasu :( a i potrzeby żadnej :) Wyłupało się tylko
niezbędniki z niego i już :))

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564