Re: Problem, os mi zdechl :(

Autor: Leszek KUBRAK (info_at_infokub.com.pl)
Data: Thu 10 Jul 2003 - 16:47:58 MET DST

On Thu, 10 Jul 2003 16:03:53 +0200 (MET DST), Ninik wrote:

>Grzegorz Szyszlo <znik_at_wbc.lublin.pl> nakombinował(a) coś takiego:
>
>Wiesz jest takie coś jak archiwum systemu, na pewno masz zrobione
>conajmniej jedno. Jak klikasz alt-f1 przy starcie (albo alt-f3) to na dole
>ekranu pokazuje Ci się dokładnie spis Twoich archiw. Kliknięcie
>odpowiedniego przyscisku przywraca odpowiedni stan - desktop, ustawienia
>jego, cały rejestr (czyli właśnie os2.ini) i rejestr systemowy
>(os2sys.ini), a takzę config sys cały. Ma to swoje wady - np kasuje
>skutecznie wszelki skojarzenia (i to mnie zawsze denerwowało). Na pewno
> [...]

1. W katalogu \OS2\INSTALL jest plik os2.ini utworzony zaraz po zakończeniu instalacji systemu.
Spróbuj go skopiować do katalogu \OS2.

2. Polecam takie cudowne narzędzie ROBOSAVE. Robi kopię WSZYSTKICH wskazanych plików
newralgicznych dla poprawnego działania systemu. Mnie już kilkakrotnie uratował d...

Leszek KUBRAK <info_at_infokub.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
ul.Mogiłki 3A tel.(0-12)650-03-20
30-898 KRAKÓW fax.(0-12)650-03-21