Re: naprawianie HPFS

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Wed 09 Jul 2003 - 13:32:01 MET DST

Grzegorz Szyszlo <znik_at_wbc.lublin.pl> nakombinował(a) coś takiego:
(...)
> odpaleniu. zostaw kompa na noc lub dwa dni, zalezy ile ramu i jak szybki
> sprzet. jesli nie wykryje bledow, to naprawiaj dysk. a jak wykryje,
> to lepiej zrob cos ze sprzetem. w takich przypadkach niekoniecznie RAM
> jest winny.

Powiem coś dziwnego... naprawiło się samo. Nie wiem dlaczego tak ale już
jest okiej. Nic nie ruszałem z tym, prócz oczywiście chkdsk'ów które były
podstawą wcześniej :) Ale nic to nei dało. Jest okiej, coś mu się
pozajączkowało wcześniej najwidoczniej.

;)

A podejrzewam raczej dysk... Ale mam już kolejny do tego by się na niego
przenieść, jak tylko znajdę czas. Mam około 70GB śmieci i muszę zrobić z
tym porządek.. Np mam jeszcze 50 płytek do nagrania przygotowanych na
dysku.. Wtedyy przeprowadzka, bo muszę się zmieścić w 120GB ;)

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564