SonyEricsson p800 i OS/2

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Wed 09 Jul 2003 - 13:14:35 MET DST

Takie cudo (tel komorkowy) kupil moj ojciec. Oczywiscie pod winda wszystko
dziala, apod OS/2 nie udalo mi sie tego zobaczyc.

Z USB i OS/2 jestem zupelnie zielony, wiec moze ktos moglby sie podzielic
jakimis doswiadczeniami - pod windoza jest widoczna struktura katalogow, jak w
jakims removable media, ale ja sam nie jestem pewien, czy to jest mass
storage... Pod OS/2 na pewno widac, ze jest podlaczone do USB, natomiast nijak
nie iwdac tego jako zadneog dysku... Sterownik mass storage dodal mi jedna
dyskietke, ale jest ona ciagle "unaccessible".

Korzystam z driverow IBMa, najswiezszych.