Re: Os/2 i duży dysk

Autor: Leszek KUBRAK (info_at_infokub.com.pl)
Data: Thu 03 Jul 2003 - 19:56:29 MET DST

On Thu, 3 Jul 2003 18:49:14 +0200 (MET DST), Ninik wrote:

>1. Czy się da może przypadkiem zrobić tak żeby JFS Linuxa i JFS danych się
>wzajemnie widziały - znaczy żeby eCS i Linux widziały te partycje?

Gdzieś czytałem, że te JFS-y nie są w 100 % zgodne.

>2. Chcę uzyskać jakiś dostęp z windy na świat i na odwrót... Dlatego
>pytanie - czy jest możliwość jakoś porozumienia? Wystarczyłoby gdyby os
>widział ntfs5, albo żeby windows widział JFS, jest taka możliwość? (No już
>chciałbym pominąć FAT32, jako jeden z kulawszych...)

W eCS 1.1 jest NTFS.IFS, cytat z dokumentacji :
Status of current version:
  NLS filename space support
  EA support
  any cluster size support
  any NTFS version support (not tested with Windows2003)
  support of large files ( >4gb)
  Compression support (partial)
  - sparce file support
  - LZNT1 compression is not support

>3. Jak się mają pracę nad ntfs5 w ogóle? Dla linuxa coś chyba kombinowali?
>A jak z bootowalnością JFS dla eCS? Też by się przydało, choć linux akurat
>umie hpfs.

Podobno prace trwają nad nowym JFSem, który będzie bootowalny.

Leszek KUBRAK <info_at_infokub.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
ul.Mogiłki 3A tel.(0-12)650-03-20
30-898 KRAKÓW fax.(0-12)650-03-21