Re: Odp: Pytanie o intslacje OS/2 e-busines

Autor: Jacek Kapłon (jacek19_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Tue 17 Jun 2003 - 12:05:48 MET DST

Ninik <ninik_at_dominik.kei.pl> napisał(a):

> To w takim razie zób sobie partycje windowsową i ją ustaw z wszystkim.
> Potem sformatujesz tą na os/2 - win ma być primary a os/2 posadź na
> logical.
>
> --

Cze to jeszcze raz ja.. tak wlasnei chce zrobic!!! Winde mam na C jako
primary i partycja aktywna. Chce posadzic OS/2 na dysku D ale NIE DA RADY!!!
Probowalem dzis i tylko zmarnowalem czas...!!! Podczas instalacji pyta sie
mnie tylko po angielsku czy instalowac na dysku C czy zmienic Volumin jak mu
wybiore zmiane to uruchamia mi sie jakis program LVM czy jakis tak i mam tam
rospiske partycji mojego dysku oraz cd-romu i nagrywarki. I nic nie pisze
zeby wybrac dysk D i zainstalowac OS/2!!! Az mneie trafia!! jak mam wreszcie
to zrobic?? Podajcie jesli mozecie jakies konkretny rozpis co i jak ja jzu
nie mam sil zeby sie z tym meczyc a chce miec tego oesa na dysku d i wybierac
pomiedzy 98 a OS/2!!! Pozdrawiam
jacek