Re: Odp: Pytanie o intslacje OS/2 e-busines

Autor: Leszek KUBRAK (info_at_infokub.com.pl)
Data: Tue 17 Jun 2003 - 12:36:11 MET DST

On Tue, 17 Jun 2003 12:17:37 +0200 (MET DST), Jacek Kap on wrote:

>Cze to jeszcze raz ja.. tak wlasnei chce zrobic!!! Winde mam na C jako
>primary i partycja aktywna. Chce posadzic OS/2 na dysku D ale NIE DA RADY!!!
>Probowalem dzis i tylko zmarnowalem czas...!!! Podczas instalacji pyta sie
>mnie tylko po angielsku czy instalowac na dysku C czy zmienic Volumin jak mu
>wybiore zmiane to uruchamia mi sie jakis program LVM czy jakis tak i mam tam
>rospiske partycji mojego dysku oraz cd-romu i nagrywarki. I nic nie pisze
>zeby wybrac dysk D i zainstalowac OS/2!!! Az mneie trafia!! jak mam wreszcie
> [...]

Przyznaję się, miałem chyba wczoraj "pomroczność jasną". Pocieszam się tylko,
że inne docenty grupowe również.
Po pierwsze ponieważ to jest WSeB więc zapomnij o pojęciu partycja zacznij myśleć
o wolumenach.
W momencie kiedy wystartuje LVM (logical Volume Manager) musisz zrobić
sobie wolumen na ISTNIEJĄCEJ partycji D (D dla Windows). Dla OS/2
będziesz mógł przypisać jej mu dowolną literkę. Tą funkcję szczególnie
kocham w LVM. Później musisz oznaczyć go jako INSTALLABLE i bajka.

Leszek KUBRAK <info_at_infokub.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
ul.Mogiłki 3A tel.(0-12)650-03-20
30-898 KRAKÓW fax.(0-12)650-03-21