Re: Kilka pytań

Autor: Marek Wojciechowski (mapson_at_pg.gda.pl)
Data: Tue 17 Jun 2003 - 07:45:37 MET DST

On Mon, 16 Jun 2003 18:42:34 UTC, "Wojtek" <nick0000_at_poczta.onet.pl>
wrote:

> 3. Czy polski słownik do WordPro 97 który gdzieś leży na ftp'ie ibm'a
> zadziała pod OS'em ?

Jest polski słownik na płytce z SS dla OS/2 (być może to ten sam).
Używam go z powodzeniem

> 4. Czy da się a jeśli tak to jak ustawić aby tak jak w np. w2k
> wyłączenie monitora po jakimś czasie bezczynności ?

Jest kilka programów do tego. Np. blackout

> 6. Jak się zmieniało skojarzenia plików z apliakcjami ? chciałbym np.
> aby po kliknięciu na pdf'a otwierał mi się GS/GV a nie Acrobat.

Metod jest kilka. Programik AssoEdit z hobbesa, albo:
prawy klik na obiekcie aplikacji->Zakładka Associations i wybierasz z
"Available types" albo dodajesz "New name"
Od drugiej strony: prawy klik na szablonie dla danego typu plików
danych, albo na konkretnym pliku. Ustalasz typ zakładką "Type" (albo
definiujesz nowy na tej samej zakładce). Ew. na zakładce "Menu"
element "Open as" przycisk "Properties" zmieniasz domyślną aplikację.

> 7.Czy jest coś co mi przekonwertuje plik tekstowy ( np. SS ) do pdf'a
> coś ala pdf995 po windę. Często robię dokument u siebie a zabieram
> tylko do wydruku i pdf jest idealny.

Jest nawet kilka. Wygooglaj sobie (albo poszukaj na www.netlabs.org)
PMPDF albo coś co się nazywa EasyPDF - o ile pamiętam/

Marek