Kto ma OS/2

Autor: Jelcyn (jelcyn_at_NOSPAM.hat.pl)
Data: Sat 31 May 2003 - 14:29:10 MET DST

Witam,
Obecnie nie mam zainstalowanego OS/2 bo nie mam czasu na zabawe. No i
mam pytanie (oferty kierowac na jelcyn_at_nospam-hat.pl): kto ma kompilator
  FPC i/lub jakis kompilator C/C++ dla OS/2 ?? Bo kiedys napisalem kilka
roznych programikow w FPC/TP i C no i mysle sobie, ze ktos mogl by
przekompilowac niektore programy dla OS/2 i bym walnal to na swoja
strone. Nie bedzie tego duzo, ale kilka zrodel wygrzebie :-) Nie
popieram monopolu, dlatego mam kilka systemow operacyjnych a z OS/2
nawet sie troche bawilem :-)

Jelcyn