Re: OS/2 2.0

Autor: prasco (prasco_at_op.pl)
Data: Fri 30 May 2003 - 23:54:33 MET DST

> No nie dziwie sie ze były problemy. Ten system ma przecież dobre
> kilkanaście lat..

no tak-na starym sprzęcie chodzi idealnie a na PIII-933 z 1Gb RAM są
problemy.Zresztą i tak nie widzi takiej ilości pamięci.No a procesor wycenił
na 486-5500MHz+ co mnie niezmiernie ubawiło.
Natomiast bardzo mnie denerwuję brak obsługi dysków >1024 cyl -może na to
zna ktoś sposób

> Poszukaj na hobbes.nmsu.edu <- widziałem gdzieś tam chyba klawę
> maszynistki do tego. O ile mi sie nie rozpadł CD z programami z tamtego
> okresu to daj znać to Ci podeślę to bo gdzieś to miałem na pewno.

Jak możesz to podeślij, bo ja znajduję tylko dla OS/2 Warp a dla
wcześniejszych nie ma.

W sumie to tylko bawię się tym systemem wspominając stare czasy, gdy
używałem OS/2, choć była to właśnie wersja 3 Warp w polskiej wersji
językowej natomiast ten egzemplarz to rozpakowałem bardziej w celach zabawy,
a może i wykorzystania w firmie-trzeba się cywilizować;) a ten jest
nieużywany i w sumie trzeba go zarejestrować. Problemy sterowników już
rozwiązałem na starym sprzęcie. A co do softu-cóż przypomnę sobie jak to się
kiedyś programowało. Kompilatorów jest pod dostatkiem (od pascala przez C++
i pochodnych) i nawet większość dało się w tym uruchomić nawet zadziałał
program konwertujący Win32 -> OS/2.Fix rozwiązał kilka problemów z Rexx'em
więc może i nawet taki archaizm z 1992 roku do czegoś się przyda.