Re: Jak mam szanse

Autor: Artur Alinowski (Artur.Alinowski_at_itpp.pl)
Data: Fri 30 May 2003 - 23:13:20 MET DST

On Fri, 30 May 2003 21:27:58 +0200, Marcin Fal wrote:
>On Fri, 30 May 2003 00:15:07 +0000 (UTC), "Ninik"
>ct4810

Tu ci nie pomogę nie miałem nigdy SB.

>Jaki to jest element? Po ludzku proszę, ja się nie znam!!! :)

SC czyli Software Choice to był taki wymysł IBM-a który umożliwiał za
'drobną' opłatą dostęp do aktualizacji systemu i niektórych
sterowników. Część programów i sterowników jest ogólnie dostępna, za
inne trzeba było zapłacić.

>Celeron333 nie starczy? Pod Win2000 wystarcza.

Nie wystarczy. VPC to takie oprogramowanie które umożliwia odpalenie
wirtualnego kompa z innym systemem (np. Win) pod OS/2. Żeby działało
sprawnie trzeba niestety trochę więcej zasobów.

>Nie rozumiem, o co chodzi z tymi dyskietkami?

Fixpacki czyli poprawki do systemu wychodziły w formacie kilkunastu
plików z których tworzyło się dyskietki, a dopiero z nich fiksowało
system. Tak było na początku. Oczywiście dobrzy ludzie od razu
wymyślili sposoby jak odpalić fixy z dysku bez robienia dziesiątek
dyskietek. ;-)

>Tzn co rozumiesz przez zauktualizować?

Zamienić kilka sterowników na nowsze. Chodzi przede wszystkim o obsługę
większych dysków.

Pozdrowienia

--
/ name: Artur Alinowski