Re: Jak mam szanse

Autor: Marcin Fal (fal_at_b7.pl)
Data: Fri 30 May 2003 - 21:27:58 MET DST

On Fri, 30 May 2003 00:15:07 +0000 (UTC), "Ninik"
<ninik_at_dominik.kei.pl> wrote:

>Marcin Fal <fal_at_b7.pl> nakombinował(a) coś takiego:
>
>Sprawdź jaka to jest dokładnie karta SB 128.

ct4810

> Wszystko inne zadziała bez
>zgrzytów, ale muzyka w zależności od chipsetu.Jest sterownik do niego
>(ct5880) ale niestety jest to element SC i nie jest dostępny tak ło..

Jaki to jest element? Po ludzku proszę, ja się nie znam!!! :)

>Jest Star Office 5.2 na pewno, jest tez VPC, ale do niego trzeba dobry
>komp ;)

Celeron333 nie starczy? Pod Win2000 wystarcza.

>Merlin to poprawiony warp,

No dobra, mam Warpa 3.0 w wersji na CD, oryginał, ale angielski, mam
też pirata Merlina 4, ale polskiego da się gdzieś kupić jakiś upgrade
do tego Warpa3? Czy się nie przejmować i stawiać Merlina4 :( - mimo
wszystko nie chciałbym używać nielegalnego softu :(

>Oj, jeśli sie zdecydujesz na tak stary system to czeka Cię dużo fixowania.
>Poza tym chyba wszystko z dyskietek koniecznie.

Nie rozumiem, o co chodzi z tymi dyskietkami?

>Nie pytaj o dyskietki instalacyjne bo i tak musisz je zaaktualizować. ;)

Tzn co rozumiesz przez zauktualizować?

Marcin Fal