Re: Problemy z internetem

Autor: Leszek KUBRAK (info_at_infokub.com.pl)
Data: Sun 25 May 2003 - 17:43:55 MET DST

On Sun, 25 May 2003 13:28:44 +0200 (MET DST), Lech Wiktor Piotrowski wrote:

>Zapewne nie, ale moze ktos wie, ja zdiagnozowac ponizszy problem:
>
>Od jakis 4 dni mam problemy z internetem, z ktorego korzytsam poprzez SDI.
>Injoy laczy sie, przez jakis czas wszystko gra, a potem... nie moge spingowac
>nic, poza siecia lokalna. Rozlaczenie i ponowne polaczenie powoduje, ze znwou
>zaczyna wszystko dzialac... do czasu ;)
>
>Poza tym injoy ma problem z rozlaczaniem sie... Ostatnio nawet wypisuej: Could
>not hang-up... No ale potem sie rozlacza...

Który InJoy ?

>Problemy zbiegly sie z instalacja OS/2 na nowym sprzecie - i wlasnie ten
>sprzet sie laczy. I nie wiem, czy to zbieg okolicznosci, czy cos jest nie tak
>w TCP/IP... I nie wiem, jak to sprawdzic :/

Raczej stawiam na sterownik portu szeregowego. Jeżeli masz możliwość
spróbuj zastosować SIO zamiast COM. Ewentualnie najnowszą wersję
sterownika COM, która potrafi obsługiwać również karty PCI.

Leszek KUBRAK <info_at_infokub.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
ul.Mogiłki 3A tel.(0-12)650-03-20
30-898 KRAKÓW fax.(0-12)650-03-21