Re: Problemy z internetem

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Sun 25 May 2003 - 18:05:51 MET DST

info_at_infokub.com.pl (Leszek KUBRAK) napisał(a):

> Który InJoy ?

2.0b. Pomecze sie z nowszym, ale ten przez dluuugi czs dzialal bez problemowna
starym kompie...

> Raczej stawiam na sterownik portu szeregowego. Jeżeli masz możliwość
> spróbuj zastosować SIO zamiast COM. Ewentualnie najnowszą wersję
> sterownika COM, która potrafi obsługiwać również karty PCI.

Mam SIO. Ale juz wykrylem, ze te jaja dzieja sie, jak tylko ojciec siadzie do
komputea - bo syuacja jest taka, ze jego komputer robi NATa na Injoyu. Jak
sprawdzi poczte czy cos, moze wlasnie stracic kontakt ze swiatem. Jezeli tylko
ja ze swojego komputera cos robie na sieci (poprzez siec lokalna i NATa) to
nic sie nie dzieje...

Musze zobaczyc, co moze byc nie tak na tamtym kompie, ale nie przychodzi mi
nic do glow, skoro ode mnie dziala...