Problemy z internetem

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Sun 25 May 2003 - 13:14:09 MET DST

Zapewne nie, ale moze ktos wie, ja zdiagnozowac ponizszy problem:

Od jakis 4 dni mam problemy z internetem, z ktorego korzytsam poprzez SDI.
Injoy laczy sie, przez jakis czas wszystko gra, a potem... nie moge spingowac
nic, poza siecia lokalna. Rozlaczenie i ponowne polaczenie powoduje, ze znwou
zaczyna wszystko dzialac... do czasu ;)

Poza tym injoy ma problem z rozlaczaniem sie... Ostatnio nawet wypisuej: Could
not hang-up... No ale potem sie rozlacza...

Problemy zbiegly sie z instalacja OS/2 na nowym sprzecie - i wlasnie ten
sprzet sie laczy. I nie wiem, czy to zbieg okolicznosci, czy cos jest nie tak
w TCP/IP... I nie wiem, jak to sprawdzic :/