Re: pc dos - zakup i instalacja

Autor: Leszek KUBRAK (info_at_infokub.com.pl)
Data: Fri 16 May 2003 - 20:06:46 MET DST

On Fri, 16 May 2003 19:58:14 +0200 (MET DST), Ninik wrote:

>Zdecydowanie wersję CD. Dyskietki to już zabytek i jednak nie nadają się
>do tego żeby się z nimi ojeździć. Tak to masz startowalny cd wraz z całym
>instalatorem i narzędziami. Dyskietkami nie dość że się o machasz i nie
>dość że zejdzie mu to kilka razy szybciej to jeszcze łatwiej padają i
>wtedy jest dopiero ból..

Tylko widzisz Niniku, cały dowcip polega na tym, że to nie jest startowalny CD-ROM.
Po prostu w pakiecie zamiast pięciu dyskietek jest dyskietka startowa i CD-ROM.

A z tym zabytkiem to spokojnie. Już w 99 roku wg Małomiękkiego i Intela PC miał mieć
tylko USB + porty PS/2 dla klawiatury i myszy, a z napędów CD-ROM. Jak na razie
wszystkie "przeżytki" typu RS, Centronics, FDD mają się bardzo dobrze i pewnie
jeszcze długo tak pozostanie.

Leszek KUBRAK <info_at_infokub.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
ul.Mogiłki 3A tel.(0-12)650-03-20