Re: Dyski...

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Fri 16 May 2003 - 19:46:44 MET DST

"Przemysˆaw Roman" <przem_r_at_wp.pl> nakombinował(a) coś takiego:
> 1. wgrać sterownik
> 2. ustwić config.sys i ew. hpfs386.ini
> ja ustawiałem HPFS386 przed zwykłym HPFS'em w configu, HPFS za'REM'owany
> IFS=x:\IBMFS386FS\HPFS386.IFS /AUTOCHECK:*
> CALL=x:\IBM386FS\CACHE386.EXE /LAZY:ON /OPTIONS
>
> trzeba też ustawić ścieżki do katalogu do którego wrzuciłeś HPFS386
>
> 3. restart

Okiej, tak zrobię tylko podajcie mi jeszcze wasz pliki ini do niego bo
zielonego pojęcia nie mam jak je ustawić... A ostatnie doświadczenia z
zwykłym HPFS'em i jego buforem dość nieźle mi dały w kość.

> dla pierwszego uruchomienia możesz zostawić dla bezpieczeństwa nie
> za'REM'owany sterownik HPFS'a

Od czego konfiguracje dodatkowe są ;)

> Zarządzanie komputerem->Zarządzanie dyskami -> klikasz prawym kl. myszy na
> dysk z HPFS -> Zmień literę dysku i ścieżkę-> Usuń

Jesteś pewny że to:
1) nie usunie mi literki i pod eCS i pod windą?
2) nie usunie mi partycji (nie ufaj windzie)?
3) nie spierdzieli mi całego LVM?

> nie wiem nie używam OS'owego BM

Do tej pory mi wystarczał i okazało się że wbrew plotkom BM ma się całkiem
dobrze cały czas - ponoć zasługa ServicePack'a.

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564