Re: Dyski...

Autor: piroman (przem_r_at_wp.pl)
Data: Sat 17 May 2003 - 00:13:54 MET DST

Użytkownik "Ninik" <ninik_at_dominik.kei.pl> napisał w wiadomości
[...]
> Jesteś pewny że to:
> 1) nie usunie mi literki i pod eCS i pod windą?
> 2) nie usunie mi partycji (nie ufaj windzie)?
> 3) nie spierdzieli mi całego LVM?
Robiłem tak i pod Warpem 4 i ostatnio pod "edukacyjną" :-) instalką Warp
Servera (WSeB), działało bez najmniejszych problemów
to zmienia tylko ustawienia windy - przypisanie konkretnej literki do
partycji

> Do tej pory mi wystarczał i okazało się że wbrew plotkom BM ma się całkiem
> dobrze cały czas - ponoć zasługa ServicePack'a.
Ale "zjada" 1 partycję, kiedyś mi to przeszkadzało więc przeszedłem na
BSL'a.

--
Przemysław Roman      ICQ: 108988744         GG: 2196919
Łapy precz od Trójki: http://www.tajniak.pl/protest