Re: Dyski...

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Fri 16 May 2003 - 19:43:48 MET DST

info_at_infokub.com.pl (Leszek KUBRAK) nakombinował(a) coś takiego:
> Nie wiem

Niby HPFS - hidden :)

> Tak.

A ma ktoś może ustawienia bufora? Coś lewego wpisałem sobie do zwykłego
hpfs'a tak że przez pierwsze sekundy jest szybszy a potem gwałtownie
zwalnia :(

> Polecam bootmanager BSL. Nie potrzebuje dodatkowej partycji, przy wyborze
> systemu może dowolnie poukrywać partycje.

Miałem kiedyś, ale zdecydowałem że nie potrzeba mi takiego kombajny i
pozostałem przy tradycyjnym... Może to jest okazja teraz..?

> Nie wiem, jedyną instalację W2000 mam pod kontrolą OS/2 czyli w VirtualPC.

Też by tak u mnie pozostało gdyby nie to, że muszę mieć jak tymczasowo
ściągać fotki z aparatu.

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564