Re: Cyfrak :)

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Fri 16 May 2003 - 19:41:00 MET DST

info_at_infokub.com.pl (Leszek KUBRAK) nakombinował(a) coś takiego:
> Zajrzyj tutaj : http://www.os2world.com/os2usb/
> A tam jest cały rozdział o aparatch.

Buuuu, coraz bardziej jestem załamany :/
Byłem na tej stronie, ale niestety nie było mnie stać na E20 a E10 już
raczej nie można kupić. Wybierając jeden z bardziej znanych aparatów
(bardzo popularny w stanach) miałem nadzieję, że jednak będzie się go dało
obsłużyć tak jak np wspomniany E20.

Po drodze wykombinowałem sobie coś jeszcze innego. Nawet jeśli nie będzie
możliwe żebym mógł normalnie podłączyć aparat to jest taki myk że jest
adapter - memory Stick <=> dysk FDD. Co jednak się okazuje? i do tego są
drivery! To dla mnie takie urządzenie nie ma sensu (no chyba że bym miał
starą Mavic'e na dyskietki) :(

http://www.os2world.com/cgi-bin/forum/UltraBoard.cgi?action=Read&BID=61&TI
D=277&P=1#ID277

I tym sposobem pozostaje mi eksperymentowanie z driverami do USB... Cóż...
będziemy go ćwiczyć, mam nadzieję że jednak mi się uda bo wycieczek do
windy ciągle nie mam zamiaru robić. Jedyna nadzieja w GPhoto który może
wreszcie zrobi tryb PTP (Picture Transfer Protokol) i wtedy pojawią się w
ogóle programy do zdjęć z cyfraków.

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564