Re: pc dos - zakup i instalacja

Autor: Bigman (janb_at_PreczZeSpamem.polbox.com)
Data: Fri 16 May 2003 - 18:10:04 MET DST

On Pt, 16 maj 2003 11:46:58 GMT Bigman wrote:

> Ojciec kupuje nowego laptopa - potrzebuje dosa, ktorego nie
> mozna juz nigdzie kupic. Okazalo sie ze IBM sprzedaje jeszcze PC
> dosa. Wszystko cacy ale nie wiem ktora wersje wybrac dyskietkowa
> czy CD?
[..]
po 2 dniach nieudanych prob zakupu tego systemu wystosowalem takie pismo
na wszystkie adresy email, ktore znalazlem na polskich stronach IBM - ciekawy
jestem jaka pomoc mi zaoferuja.

Witam

Od wczoraj próbuj? dokona? zakupu:
 04L5596 PC DOS 2000 3.5"
przypuszcza?em, ?e jest to bardzo prosta czynno?? - niestety myli?em
si?.

?aden z waszych partnerów handlowych nie ma tego systemu w swojej
ofercie. W polskim sklepie online nie mog? znale?? takiego produktu.
http://www.ibm.com/products/pl/

W sklepach US i UK taki produkt jest ale nie mo?na go zamówi?
z dostaw? do Polski.

Od wielu lat jestem u?ytkownikiem kolejnych wersji OS/2 - ich zdobycie
ze wzgl?du na dost?pno?? i do?? wysok? cen? nie by?o ?atwym zadaniem.
Odnosz? wra?enie, ?e IBM nie jest zainteresowany rozwojem sprzeda?y
dla klientów indywidualnych w Polsce - trud jaki w?o?y?em w nieudane
próby zakupu utwierdza mnie w tym przekonaniu.

Prosz? o pomoc/wskazówki, które umo?liwi? mi dokonanie zakupu.

--
Bigman
yaris 3d fire red