Re: HPFS386

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Mon 21 Apr 2003 - 11:16:56 MET DST

"Marek Wojciechowski" <mapson_at_pg.gda.pl> nakombinował(a) coś takiego:
> Bo hpfs386 jest koszmarnie drogi, głównie za sprawą wysokich opłat
> licencyjnych dla ..... Microsoft.
> Ale generalnie jest niezły. Szybki i z dużym cachem i ACLami na
> poziomie systemu plików.

Ktoś go kiedyś rozdawał, nawet nie wiem czy nie na tej liście. Ściągnąłem
i do tej pory nie doczekał się uwagi.. Ale jeśli warto to go zainstaluję.
Tylko jak go ustawić? Cache?

> Używam JFS niemal wyłącznie (HPFS tylko na partycjach systemowych). Co
> do wymiany z Linuxem, to obawiam się, że JFS pod OS/2 i Linux-a są na
> tyle różne, że montowanie RW pod obydwoma może być bardzo ryzykowne.
> Moim zdaniem najlepiej zostawić sobie małą partycję FAT do wymiany
> plików między systemami, albo montować HPFS pod Linuxem. Chyba L. nie
> ma z tym problemów.

To już lepiej jednak HPFS bo z nim tym bardziej.
Nie było przypadkiem wersji dla Linuxa i wersji dla os/2?

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564