Re: HPFS386

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Mon 21 Apr 2003 - 11:14:10 MET DST

info_at_infokub.com.pl (Leszek KUBRAK) nakombinował(a) coś takiego:
> Zwykłego HPFS-a bije na łeb na szyję. Natomiast nawet do Warp Servera było to
> jako płatny dodatek.

Czyli warto... Hmmm, teraz jeszcze pytanie o cache. Zapewne ustawia się go
poprzez sterownik, nigdy nie wiedziałem co to te opóźnienia i jak to
ustawić żeby było to najszybciej... Jakie wy macie ustawienia tego?

> Nie instalowałem, ale wiem, że pod Linuksa jest JFS i to robiony chyba na bazie
> źródeł IBM-a.

Mam teraz duży rozpiernicz w partycjach ale chcę zrobić tak, że 4GB na
windows'a, 2GB na eCS, 2 razy po 2GB na linuxy i inne wynalazki... reszta
chciałbym właśnie w JFS. Dlatego ten JFS bo on ma być szybki, elastyczny i
dobry w użytkowaniu. Windows nie musi tego widzieć, ale linuxy powinny..
Jest chyba wspólny system plików dla nich?

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564