Re: HPFS386

Autor: Leszek KUBRAK (info_at_infokub.com.pl)
Data: Sun 20 Apr 2003 - 12:19:41 MET DST

On Sun, 20 Apr 2003 11:31:20 +0200 (MET DST), Ninik wrote:

>Z tego co pamiętam hpfs386 jest lepszy i szybszy i fajniejszy...? Na pewno
>można mu więcej kaszy dać :) Moje wątpliwości tyczą się tego czemu tego
>nie zastosowano w takim razie w eCS? Tam dalej jest zwykły HPFS.

Zwykłego HPFS-a bije na łeb na szyję. Natomiast nawet do Warp Servera było to jako
płatny dodatek.

>Pytanie drugie... Chciałbym połaczyć partycje tak żeby były widziane spod
>os/2 i linuxa, ponoć najlepiej poprzez JFS.

Nie instalowałem, ale wiem, że pod Linuksa jest JFS i to robiony chyba na bazie źródeł IBM-a.

Leszek KUBRAK <info_at_infokub.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
ul.Mogiłki 3A tel.(0-12)650-03-20
30-898 KRAKÓW fax.(0-12)650-03-21