Re: Ku przestrodze: 80G HDD widziane jako 11G w LVM :-((

Autor: sympatykpsp (sympatykpsp_at_go2.pl)
Data: Sun 30 Mar 2003 - 21:42:47 MET DST

No to może spróbuj dać w biosie na auto.
Na mojej starej płycie głównej (SoyoTX) miałem przypadek podobny, jak
ustawiłem auto - jak ręką odjął. A tak w ogóle przepraszam wszystkich
bo temat NTG.

SympatykPSP

Użytkownik "Piotr Oniszczuk" <wolodzia_at_kki.net.pl> napisał w
wiadomości news:rT5SYFFduNed-pn2-DjBuNrOsVyQK_at_41-moo-12.acn.waw.pl...
> [...]
> Takie paramerty wykrył BIOS w trybie AUTO.
> Hmm, tu było moje pierwsze zdziwienie - tryb CHS - od lat nie
> widziałem go w użyciu. No ale myślę sobie - OK, nowe czasy...
> Ponownie odpalam LVM - "partition corupted" na dzień dobry, ale
tutaj
> partycje są poprawne. Tylko że nic się nie daje skasować,
> zmodyfikować..
> Dobra, tu pierwszy wniosek:
>
> -jeśli tablica partycji jest uszkodzona - LVM przechodzi do trybu
> "read-only".
>
> Ok, dalej - patrzę na nalepkę dysku - a tam stoi LBA. Ok, myślę:
BIOS