Re: Odzyskanie partycji HPFS

Autor: Tomasz Szcześniak (tszczesn_at_pay.com.pl)
Data: Sat 29 Mar 2003 - 23:01:28 MET

Dnia Sat, 29 Mar 2003 20:52:19 +0000 (UTC), osoba podająca się za Tomasz
Szcześniak <tszczesn_at_pay.com.pl> napisała:

> Po pewnej operacji na tablicy partycji za pomocą programu dfsee - kasowanie
> znacznika dirty na partycji[1] opis jednej z partycji zamienił się w sieczkę
> takją jak poniżej. Jest jakaś metoda przywrócenia tego? Ja już od kilku
> gdzij walczę z dfsee i nie umiem. Z tego co zauważyłem, to rozmiar partycji,
> jej położenie i typ w tablicy partycji jest dobry, zginęła tylko informacja,
> że jest sformatowana pod HPFSem. zrobienie zgodnie z instruckją od dfsee
> ciągu poleceń 'part03', 'fs hpfs' i 'find

Sorry, że to poszło niedkończone, ale sobie poradziłem z probleme i
zapominiałem, że zacząłem pisać na grupę :)
Już wszystko działa, naprawione tym samym czym zepsute :)

--
Tomasz Szczesniak
tszczesn_at_elka.pw.edu.pl - Nie używać, niedługo go stracę