Re: player Divx + subtitles

Autor: Leszek KUBRAK (info_at_infokub.com.pl)
Data: Sun 16 Feb 2003 - 10:09:54 MET

On Sat, 15 Feb 2003 21:15:24 +0100 (MET), Piotr Oniszczuk wrote:

>Witaj Lechu,
>
>Właśnie się bawię subtitlerem - i za żadne czekoladki nie chcą mi się
>pokazać żadne dialogi....
>Może to jest problem formatu moich plików z dialogami...
>Czy możesz mi wystawić Twój konwerterek ?
>
>ATSD - dlaczego nie wystawiłeś Tego na hobbes ?

Bo nie mam czasu, żeby doprowadzić go do "ludzkiej" postaci.
Wywołanie :
 mod_subt inf=nazwa_zbioru_wej outf=nazwa_zbiory_wyj delta=xx proc=xx

delta=xx - opcjonalny, korekta czasu o stałą wartość w sekundach
proc=xx - opcjonalny, korekta czasu o xx procent

jeżeli występują delta i proc to najpierw jest korekta o wartość delta, a następnie o wartość proc.

Program przetwarza pliki zapisane w formacie
gg:mm:ss:tekst

na format
gg:mm:ss.ms,gg:mm:ss.ms
tekst

Jest to format strawny dla subtitlera. Standaradowy czas wyświetlania tekstu wynosi 5 s.
Jeżeli będzie coś nie tak, to proszę o uwagi. Naprawiał będę dopiero w sobotę.

program można pobierać z ftp://host-204-126.tele2.pl/mod_subt.zip

Leszek KUBRAK <info_at_infokub.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
ul.Mogiłki 3A tel.(0-12)650-03-20
30-898 KRAKÓW fax.(0-12)650-03-21