Re: player Divx + subtitles

Autor: Piotr Oniszczuk (wolodzia_at_kki.net.pl)
Data: Sat 15 Feb 2003 - 21:01:55 MET

info_at_infokub.com.pl (Leszek KUBRAK) wrote:

> Mam, o ile pamiętam, to były w całym pakiecie. Jeżeli to co jest na Hobbesie nie ma źródeł,
> to Ci podeślę.
> Jak na razie zrobiłem sobie programik, który robi mi nową listę dialogową w formacie strawnym
> dla subtitlera.

Witaj Lechu,

Właśnie się bawię subtitlerem - i za żadne czekoladki nie chcą mi się
pokazać żadne dialogi....
Może to jest problem formatu moich plików z dialogami...
Czy możesz mi wystawić Twój konwerterek ?

ATSD - dlaczego nie wystawiłeś Tego na hobbes ?

--
cYa, 3.14iotr/2
Dobry programista wiesza się z programem....