IBM PEER w eCS - coś się kwasi...

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Sun 16 Feb 2003 - 14:23:48 MET

No więc znów jest pewien problemik, tym razem lżejszego kalibru :-)

Chodzi o to, aby po zalogowaniu się, automatycznie montowało mi shares z
serwera jako dyski sieciowe. Zrobilem to zgodnie "z regułami sztuki", to
znaczy zdefiniowałem połaczenia do odp. shares, z opcją autoconnect, ale
niestety po zalogowaniu się (\muglib\logon.exe) dyski nie montują się
automatycznie tak jak to było w Warpie - trzeba odpalić "Sharing and
Connecting" i dać "Re-connect".

Da się coś zrobić oprócz pisania skryptu odpalającego 'logon' i 'net
USE'? Shary siedzą na Linuxie dodam, że po instalacji eCS nic tam w
konfiguracji nie mieszałem, no i Warp 3 na innym komputerku ładnie co
trzeba automatycznie montuje.

I Druga rzecz - w "File and Print Client Resource Browser" nie pojawia
się maszyna lokalna. Share z komputera działają (można się z lokalnej
maszyny dostać na lokalną maszynę przez ścieżkę UNC) ale śladu po tym
nie ma we wspomnianym browserze.

eCS jest z fixsm 03. Pytanie brzmi czy to w Peer jest coś zwalone, czy
też zmienil się może "styl obsługi", tzn. lokalny komputer jest
niewidzialny w browserze?

--
Wojciech Gazda
/* Asua programmers - http://www.asua.org.pl           */