Re: hostname w os2

Autor: Jarek (jarr_at_polbox.com)
Data: Fri 07 Feb 2003 - 17:28:06 MET

Użytkownik "Grzegorz Szyszlo" <znik_at_wbc.lublin.pl> napisał w wiadomości

> no wlasnie na tym polega DHCP ze wszystko leci z serwerka.
> niestety musisz zameczac admina zeby powstawial nazwy w konfigu DHCP.
> ponadto powinien on na stale przydzielic IP poszczegolnym maszynkom.

No tak, ale np. w windzie z dhcp komp pobiera wszystko poza hostname. Admina
nie mam co męczyć bo ja nim jestem - to jest moja mała sieć w domu. Serwer
dhcp chodzi na routerku dlinka i nie ma tam możliwości nadawania hostnameów
(wyświetla tylko te, które są nadane w windzie).
Nie dałoby się jakoś tego obejść i hostname ustawić na stałe w 0s2 tak jak w
windows?

Pozdrawiam
Jarek