Re: hostname w os2

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_wbc.lublin.pl)
Data: Mon 10 Feb 2003 - 13:03:23 MET

Jarek wrote:

> No tak, ale np. w windzie z dhcp komp pobiera wszystko poza hostname.

no coz. winda to jest winda. na starcie musieli dac mozliwosc
selektywnego
wyboru pol z dhcp, bo microsoftowa specyfikacja dhcp nie od razu dawala
wszystkie parametry.

oczywiscie nie rozwiazuje to problemu os/2. nigdy nie mialem potrzeby
pobierania IP przez DHCP, wiec trudno bedzie mi tobie pomoc.

> Admina
> nie mam co męczyć bo ja nim jestem

heh. i sie przejmujesz ? :))))))
nadaj IP na sztywno w konfigu DHCP. w os/2 przypisz IP na sztywno.