Re: renowacja starego Warpa 3

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_wbc.lublin.pl)
Data: Thu 06 Feb 2003 - 11:08:20 MET

Jan Gromadzki wrote:

> Hej!
>
> Mam pudlo (czerwone) z Warpem 3, ktory byc moze bedzie okazja zainstalowac
> na komputerze z epoki (procesor AMD 486DX 66MHz, 32 MB RAM). Jest to, zdaje
> sie, wersja bez WinOS2 i bez sieci. Czy da sie uzupelnic ten 2. brak w sposob
> bezinwestycyjny, czyli darmowym softwarem? Chodzi o protokoly TCP/IP i SMB.
>
> Poza tym czy jest jakis bezplatny klient pocztowy dla Warpa? (poza tym z Mozilli)

warp3 ma 4ry wersje, wg. kombinacji
czerwony, bez kodu win31
niebieski, z kodem win31
do tego dochodzi slowko connect ktorego moze nie byc,
a oznacza ze w instalce jest mpts czyli LAN, oraz tcp/ip.

jesli masz po prostu warp4, to znaczy ze bez windowsa i bez lanu.
jest to najgorszy przypadek. jak to mozesz zalatac?

1. musisz miec wczesniej na partycji FAT zainstalowanego angielskiego
windows 3.10.
   z polskim 3.10 oraz z 3.11 jakos nie chce to ruszyc. sam wykryje i
sie doczepi.
2. co do connect, mozesz uzyc freetcp. moj znajomy sie z tym meczyl, ale
   wymeczyl.

teraz klient poczty. mysle ze mozesz postawic na netscape 2.02 .
przy okazji bedziesz mial malo zasobozerna przegladarke www.
z kodowaniem polskich znakow ten program niezbyt dobrze sobie
radzi, tzn. wstawia nie te naglowki co powinien. ale generalnie
da sie zyc. ja tego uzywam do tej pory na warp4.

ps: sam mam dyskietkowa instalke warp3 bez win i bez connect :)
   poki co lezy i sie kurzy. to jest oryginal. karta rejestracyjna
   nieuzywana.