Re: [SPAM] sprzedam

Autor: mbs (mbs_at_granit.univ.szczecin.pl)
Data: Fri 24 Jan 2003 - 05:48:25 MET

Raful wrote:

> wczoraj Mariusz Błaszak mbs_at_granit.univ.szczecin.pl napisał

> i masz racje kolego
> dla wyjaśnienia kilka słów os-a kupiono w firmie kilka lat temu,
> przeleżakował w szafce kilka lat (nawet nie używany),
> zastała zawartość opakowania, licencja tafiła najprawdopodobnie do
Nie powiem, że powiny tam także trafić płytki z systemem, lecz ich
wartość dzięki inteligencji pracowników firmy jest mała i w praktyce
może być porównywalna z nagraniem pirackim:))
- nie nadaje się to do użytku firmowego, lecz z pewnością dla celów
edukacyjnych tak. Ja takie płytki przekazałem szkółce...
Być może będą jeszcze zainteresowani, gdyż młdzi robią doświadczenia pod
tytułem rozwalić OS'a. Dokonywane przez nich porównanie stabilności i
systemów jest interesujące i oczywiście na korzyść prawidłowo
skonfigurowanego OS/2, z tym, że nikt nie policzy ile razy cały system
musiał być kopiowany z dysku magazynowego. Dzięki ich pomocy mam np.
polską wersję OS/2 v3 z ostatnim fixem...

--
Mariusz Błaszak mbs_at_granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >