Re: Co popsute z list :(

Autor: mbs (mbs_at_granit.univ.szczecin.pl)
Data: Tue 21 Jan 2003 - 09:03:42 MET

Ninik wrote:

> Witam
>
> Coś popsułem sobie w systemie, nie wiem dlaczego ale na starcie pokazuje
> się mi lista okien, po chwili znika i znów się pojawia. Miałem włączone
> tworzenie archiwum więc zanim się skapnąłem utworzyło mi trzy archiwa z
> tym bugiem.....
A kto u licha pozostawia tą opcję włączoną!
Czytaj co mówi Dobrowolski!
Wyłącz opcję wklepywania z wyprzedzeniem - to było powodem wielu moich
początkowych problemów - może naotwierać okien ile tylko wlezie.
Wystartuj z Alt-F-1 i z linii poleceń odpal FC, przenieś stare
 zmagazynowane pliki OS2.ini i OS2SYS.ini, do tego na wszelki
 wypadek dobry config.sys i będzie po bólu. Mam nadzieję, że masz
 własne archiwum wcześniejszych ustawień systemu (poza tym
systemowym). Programy nawbijane można wyłączać przy pomocy PSPM.
 Ja grzebię w systemie podmienijąc całe pliki, grzebanie w samych
 plikach prędzej, czy później daje efekt w postaci konieczności
przekopiowania systemu z archiwalnego CD - dobrze, że ten system
daje taką możliwość i należy zadbać o to aby można było z niej
skorzystać. A tak przy okazji - sprawdż wymiar SWAPPER.DAT...

Przyjemnej zabawy!

--
Mariusz Błaszak mbs_at_granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >