Re: Co popsute z list :(

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Tue 21 Jan 2003 - 03:26:31 MET

mbs_at_granit.univ.szczecin.pl (mbs) nakombinował(a) coś takiego:
> A kto u licha pozostawia tą opcję włączoną!

hmmm, no po to chyba była ;)
Ale przyznam bez bicia że tego się nie spodziewałem że tak się może stać.
Przy jakichś zawirowaniach zawsze ładnie mi to działało i pomagało a tu w
chwilę tak się ukupiowało że... :(

> Czytaj co mówi Dobrowolski!

A gdzie? Bo jeszcze chyba się nie odezwał na ten temat ;)

> Wyłącz opcję wklepywania z wyprzedzeniem - to było powodem wielu moich
> początkowych problemów - może naotwierać okien ile tylko wlezie.

A co ta opcja ma do tego? Tego nie rozumię. W biosie mam to wyłączone, a w
systemie o ile nie było włączone defaultowo to też nie :)

> Wystartuj z Alt-F-1 i z linii poleceń odpal FC, przenieś stare
> zmagazynowane pliki OS2.ini i OS2SYS.ini, do tego na wszelki
> wypadek dobry config.sys i będzie po bólu. Mam nadzieję, że masz
> własne archiwum wcześniejszych ustawień systemu (poza tym
> systemowym).

Miałem gdzieś, najwyżej zjem sobie kopie od brata, ale to nie te same
zupełnie już iniki :( Dlatego wolę walczyć o naprawienie tego.

> Programy nawbijane można wyłączać przy pomocy PSPM.

To wiem, ale to coś pojawia mi się przed wkliknięciem się całego systemu a
po archiwum, po prostu pojawia się okienko z pustą listą okien, jak z nim
pokombinuję to po jakimś czasie system dootworzy się baez starupa i
czxasem bez tapetki. Do ubijania procesów mam Proces Managera'a. Ale ten
jest w autostarcie do którego nie dochodzi.

> Ja grzebię w systemie podmienijąc całe pliki, grzebanie w samych
> plikach prędzej, czy później daje efekt w postaci konieczności
> przekopiowania systemu z archiwalnego CD - dobrze, że ten system
> daje taką możliwość i należy zadbać o to aby można było z niej
> skorzystać.

Tak by było najlepiej, ale jak wspominałem zapętliło się to w tym momencie
i nakopiowało mi chały :(

> A tak przy okazji - sprawdż wymiar SWAPPER.DAT...

Przy 256MB to jakaś różnica? To się dzieje przy starcie systemu, a nie jak
swapper rośnie.

> Przyjemnej zabawy!

Dzięki za pomoc :)

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564