Coś popsute z listą :(

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Mon 20 Jan 2003 - 23:33:37 MET

Witam

Coś popsułem sobie w systemie, nie wiem dlaczego ale na starcie pokazuje
się mi lista okien, po chwili znika i znów się pojawia. Miałem włączone
tworzenie archiwum więc zanim się skapnąłem utworzyło mi trzy archiwa z
tym bugiem. Coś chyba wina leży w inikach, ale checkini tu zawodzi,
właśnie nim naprawiałem i nic to nie dało choć znalazł troszku śmieci.
Wygląda to jakby się zapętlało coś na starcie. Jak poklikam kilka razy na
tą listę to system startuje czasami bez tła na pulpicie (nie wyświetla go,
bo ustawione niby jest, ale wystarczy zmienić je na kolor i z powrotem).
Dodatkową cechą tegojest jeszcze to że system startuje bez startupa.
Trzeba ręcznei wklikać programiki z niego jak już.

Nie przeszkadza mi to strasznie o ile nie zapcham pamięci cyfrzaka, bo
wtedy wycieczka do winzgrozy (niestety ten aparat jest nowością i nic z
tego by go obsłużył gphoto/2 :(, kompa nie wyłaczam, ale poza tym
przypadkiem to mnie to wkurza jak mi startuje sama ta lista i muszę
czasami ostarać się żeby dalej poszło... Co radzicie mi zrobić? Jak
poradzić sobie z tym problemem i jak zaradzić temu?

Na razie testowałem checkini'm. Jak ktoś ma jakieś ciekawe utilsy ku temu
albo domyśla się co jest błedem to proszę dajcie znać.

ps. jak już to na którą ang grupę zapytać o to?
ps2. eCS 1.0 + duron. system niemaltretowany i nie zapchany, jak mi ktoś z
rodzeństwa nie popsuł podczas niebytności to nie mam pojęcia jak to się
stało. Na razie wyłączyłem tworzenie archiwum bo teraz to bezsens, a
skraca czas jednego "okresu" ;)

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564