Re: ostrzezenie? przed fc/2

Autor: mbs (mbs_at_granit.univ.szczecin.pl)
Data: Wed 18 Dec 2002 - 03:54:23 MET

Przemyslaw Dobrowolski wrote:

> Lech Wiktor Piotrowski pisał:

> Oj Lechu, Lechu... Nigdy nie zrobi Ci to aplikacja działająca na ringu 3,
> kiedy dysk jest już w użyciu. Więc ja, stawiam, że masz walnięty sprzęt i
> stawiam na pamięć.
>
> BTW: Kupiłeś FC/2? Jeśli tak zgłoś błąd autorowi. Ja kupiłem i nigdy coś
> takiego się mi nie zdarzyło... :-P
Od początku użytkowania OS/2 (95)mam FC, nigdy żadnego numeru mi nie
wyciął. Może sugestia ze sprzętem nie jest pozbawionba podstaw. Przy
długich nazwach to nie FC się buntuje, tylko zgłasza słuszny protest
próby pakowania na FAT dyskietki czegoś czego ten system plików nie
trawi. Pliki z długimi nazwami należy pakować - ja używam RAR-a.

Pozdrawiam

--
Mariusz Błaszak mbs_at_granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >