Re: Changi - nowe boje :)

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Tue 17 Dec 2002 - 21:52:26 MET

Adam Płaszczyca <_555_at_irc.pl> nakombinował(a) coś takiego:
> Use help, Luke... Toż to dośc proste jest.

Call rozumię, ale o syssleep nie znalazłem nic, topic not found :(

> Bez przesadyzmów :-)
> Trza chcieć i się nie bać.

Buuu, ale ja nie programowałem nigdy REXX'a, hmmm, dobra, to nie jest
ważne teraz, chciałbym ten serwer jakkolwiek uruchomić na razie :)

> No jest. Ale za to nie robi różnych głupot 'domyslnie'

I dalej qpa, gdzieś znalazł tą zmienną? Przeorałem wszytskie, nawet te
najinstynktowniejsze i nie mogę tego znaleźć :(

> To zrozum, że jeżeli można odpalić skrypt jako postprocessing, to można
> zrobić wszystko, co tylko chcesz. Zależy to tylko co w skrypcie
> napiszesz.

No tak, ale nic, to sobie odpuszczę jednak chyba...
Teraz mnie interesuje coś takiego żeby...
1. serwer wymieniał listy ze światem
2. listy na nim były widoczne od razu po wgraniu (na razie doszedłem do
tego jak to zrobić z listy poleceń,a le nie wiem jak zrobić żeby odświeżał
się po jakimś dowolnym poście...)

Tyle by mi do szczęścia wystarczyło :)

Na razie jest tak, że można wysłąć list i ściągać grupy ale niestety
serwer nie podaje postów dalej :(

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564