RE: ostrzezenie? przed fc/2

Autor: Przemyslaw Dobrowolski (dobrawka_at_os2.asua.org.pl)
Data: Sun 15 Dec 2002 - 23:14:32 MET

Lech Wiktor Piotrowski pisał:

> normalnego wygladu, pozostaly komunikaty na czarnym tle) wiec
> dalem ctrl-c. Wrocil...
> ale na partycji DOSowej juz nic nie bylo - pusciutka, 0 MB
> uzywanych, 16 KB wolnych...
> TO samo po reboocie itp. ;) Zaraz sie pobawie dfsee, ale tak w
> gwoli ostrzezenia, ze
> cos takiego moze sie przydazyc... :)

Oj Lechu, Lechu... Nigdy nie zrobi Ci to aplikacja działająca na ringu 3,
kiedy dysk jest już w użyciu. Więc ja, stawiam, że masz walnięty sprzęt i
stawiam na pamięć.

BTW: Kupiłeś FC/2? Jeśli tak zgłoś błąd autorowi. Ja kupiłem i nigdy coś
takiego się mi nie zdarzyło... :-P

--
Przemek/2
Pod Windowsem