Re: WinOS2

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Sun 15 Dec 2002 - 22:45:57 MET

geowitia_at_poczta.onet.pl napisał(a):

> Witam
> Przepraszam że wpadam w ton.
> Mam te same objawy z tym że w programach graficznych,które musiałem
> używać.Zgłaszałem ten problem już dwa razy na grupie ale brak odzewu.
> Programy działały niezmiernie wooolno,ale zauważyłem,że zależy to od
> szybkości procka,bo...
> Mam w domu parę kompów.Od C450,do Athlona 1200.
> Na wszystkich mam te programy bo muszę ich użuwać.
> Pytanie? Na którym kompie pracują szybko i niezawodnie?
> Odpowiedż! Na PIII 450.
> Im szybszy procek to obciążenie większe a programy pracują wolniej.
> [...]

Tak, FixPak = 15. W wersjach od (o ile pamiętam) 11 do 14 jest zwalony
VDM, co objawia się ślimaczą pracą sesji DOS i Win-OS2.

Jeśli chodzi o Win, to _niewielką_ poprawę dawało mi:
IDLE_SENSITIVITY=10
IDLE_SECONDS=60
Nie pytajcie dlaczego... Ogólnie: FP 15.

--
Wojciech Gazda
/* Asua programmers - http://www.asua.org.pl           */