Re: fajny ten nowy xworkplace ;/

Autor: Marek Wojciechowski (mapson_at_pg.gda.pl)
Data: Sat 14 Dec 2002 - 19:46:01 MET

On Sat, 14 Dec 2002 11:36:11 UTC, (Lech Wiktor Piotrowski) wrote:

> Da sie, znalazlem... Acz po co od razu to wlaczac?

Żeby każdy szybko zauważył. XWP jest cały czas rozwijany i autorowi
zależy na tym aby jak najwięcej nowych opcji było przetestowanych
przez jak największą liczbę użytkowników. Tylko wtedy błędy mogą
zostać szybko znalezione i usunięte.

[...]
> Prawde mowiac, dziwi mnie, ze tak zachwalana funkcjonalnosc WPS nie jest
> przenoszona na XCenter... Otoz, nie ma on wiele wspolnego z WPSem

Podobnie jak WarpCenter, którego tak na prawdę nigdy nie lubiłem. Z
LounchPada przesiadłem się od razu na XCenter.

> - nie przeciagniesz z niego obiektu na nic,

Fakt. Ale łatwo można otworzyć folder zawierający ten obiekt, co
prawie na jedno wychodzi. Jest to więc tylko mała niedogodność a nie
jakaś wielka wada.

> nie uzyskasz menu zandego obiektu siedzacego "glebiej" itp...

To samo rozwiązanie co powyżej.

> Nie twierdze, ze zly, ale uwazam, ze powinno sie silic na oryginalnosc,
> nie na kalke...

Silić się raczej nie powinno na nic, a już tym bardziej na
oryginalność :-)
Oryginalność nie powinna być celem sama w sobie. To co jest
implementowane jest po prostu stosunkowo łatwe do zrobienia a
jednocześnie bywa przydatne. Gdyby nad XWP pracowało więcej osób to
szybciej pojawiłyby się bardziej wyszukane możliwości.

[...]
> Dla mnie jest zly - ale pewnie tylko dla mnie, skoro idzie w takim kierunku.
> Skupiaja sie przede wszystkim na kalkowaniu z windows, a nie dodawaniu nowych
> pomyslow, ktorych nie jest malo...

Pomysłów jest zawsze dużo. Problem w tym, że te najlepsze nie są
banalne do zrealizowania i przede wszystkim ktoś musi to zrobić. A jak
masz jakiś dobry pomysł, który uważasz że jest łatwy, to zawsze możesz
podrzucić go na djmutex.dyndns.org

Pozdrawiam,
Marek

--
To answer by e-mail replace nospam with my initials (mw)