Re: fajny ten nowy xworkplace ;/

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Sat 14 Dec 2002 - 23:40:31 MET

On Sat, 14 Dec 2002 19:57:25 +0100 (MET), Marek Wojciechowski wrote:

>Żeby każdy szybko zauważył. XWP jest cały czas rozwijany i autorowi
>zależy na tym aby jak najwięcej nowych opcji było przetestowanych
>przez jak największą liczbę użytkowników. Tylko wtedy błędy mogą
>zostać szybko znalezione i usunięte.

Pwnie sie czepiam - ale skroty jednoznacznie lacza mi sie z Xcenter na dole itp. ;)

>[...]
>
>Podobnie jak WarpCenter, którego tak na prawdę nigdy nie lubiłem. Z
>LounchPada przesiadłem się od razu na XCenter.

Podobnie, niestety podobnie - dlatego bylem zachwycony ControlCenter, ktory
niestety osobno nie da sie zainstalowac.

>Fakt. Ale łatwo można otworzyć folder zawierający ten obiekt, co
>prawie na jedno wychodzi. Jest to więc tylko mała niedogodność a nie
>jakaś wielka wada.

Ach, zupelnie inna filozofia - zazwyczaj korzystam z ?Center jak mam zaslonieny
desktop lub nie chce go zaslaniac czyms nowym. A jak mam otwierac folder, ktory
nomralnie ma icon view, szukac w nim obiektu, ktory w ?Center widze od razu itp...
Przypuiszczam,z e nei jestem jedynym zauwazajacym niesamowita zmiane wygody
pracy przy sposobie, jaki byl zaimplementowany w ControlCenter - ale widac, jest nas
za malo ://

>Silić się raczej nie powinno na nic, a już tym bardziej na
>oryginalność :-)
>Oryginalność nie powinna być celem sama w sobie. To co jest
>implementowane jest po prostu stosunkowo łatwe do zrobienia a
>jednocześnie bywa przydatne. Gdyby nad XWP pracowało więcej osób to
>szybciej pojawiłyby się bardziej wyszukane możliwości.

Oczywiscie, ze nie powinna byc celem.. Ale pomyslow jest sporo, a nie sa
implementowane, zamiast nich sa implementowane kalki - czy latwiej? Pewnie roznie
bywa.

>[...]
>
>Pomysłów jest zawsze dużo. Problem w tym, że te najlepsze nie są
>banalne do zrealizowania i przede wszystkim ktoś musi to zrobić. A jak
>masz jakiś dobry pomysł, który uważasz że jest łatwy, to zawsze możesz
>podrzucić go na djmutex.dyndns.org

Kiedys pare rzeczy podrzucalem, ale zostaly olane, wiec zaprzstalem i tylko bede
plakal... Niby ludzie tak narzekali na OD, a jednak dzialal duzo stabilniej od Xcenter,
przynajmniej w moim doswiadczeniu. Owszem, Xworkplace zaczyna miec wiecej opcji,
ale niestety ogromna ich ilosc, jak chociazby ikony skrotu, do niewielu rzeczy sie
przydaje...

Lech Wiktor Piotrowski | ICQ#: 50746253 | lewhoo_at_teamos2.org.pl
TeamOS/2 Poland Webmaster - http://www.teamos2.org.pl
Inne systemy maja uzytkownikow, OS/2 ma wyznawcow
This OS/2 system uptime is 0d 14h 30m 43s 507ms (en).
Emergency mail: lwpiotr_at_tempac.fuw.edu.pl; lewhoo_at_dione.ids.pl