Re: XSerwer

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Fri 06 Dec 2002 - 16:50:09 MET

Grzegorz Szyszlo <znik_at_wbc.lublin.pl> nakombinował(a) coś takiego:
> zobacze jak to biega. oby szybciej :)

Zależy od której wersji.. siakiś bug w DHTML'u się pojawił, widąć go u
mnie okropnie, ale jeszcze go nie zdebuggowałem. Ogólnie jeśli chodzi o
wyświetlanie jest baaaaaardzo szybka :)

> jak zwykle trudnosc polega na wiedzy, i pracochlonnosci :))

Hehe :) Ale są pomysły jakby to łątwo zrobić... :)

> sprawdzalem na wszelkie mozliwe sposoby. zreszta ta instalacja
> stwarza te same problemy juz na kilku kolejnych dyskach i cdromach.
> bo przerzucam z kupki na kupke jak mam okazje hdd sobie powiekszyc :)

hehe :) A zobaczyłbyś sobie czy na nowym os/2 byłoby tak samo... i powoli
dociekał błędu... Instalacja czystego os/2 bez bajerów to niecałą
godzinka, oczywiście na jakimś ciekawym dysku opcjonalnym... :)

> mozliwe. totolotek mam natychmiast po wlaczeniu aparatu, albo
> jak aparat mam wlaczony i startuje system to ..... juz nie wystartuje.
> pamietaj ze ja mam cos, z czego nikt nie korzysta. requester netware,
> w zwiazku z tym jego ifs i kilka pomocniczych daemonow.
> nie moge z tego zrezygnowac.

Oj z tym się nie spotkałem żebym używał, ale skąd pomysł żeby to akurat
pwodowało jakieś zgrzyty? Może sterownik do USB?

> ja to testuje netscape 2.02, ktory z tym nigdy nie mial problemow.
> zreszta ten sam problem mi wychodzil jak testowalem ibm web browserem.
> problem wystepuje wylacznie po wymianie apacha na nowszy.

Hmmm... No u mnie jakoś jest wszystko w porządku... :) Ale to moje hobby i
go nieźle ćwiczę.. ;)

Polecam :)

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564