Re: XSerwer

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Tue 03 Dec 2002 - 23:12:21 MET

On Tue, 3 Dec 2002 09:11:38 +0100 (MET), Ninik wrote:
>0.9 jest już strasznie starą wersją. Polecam conajmniej 1.0.1 albo jeszcze
>lepiej 1.1 - były stabilne i szybkie. Jeśli Cię interesuje szybkość to
>ściągnij Phoenix'a 0.4 - to dystrybucja oparta na mozilli gdzie postawiono
>na szybkość (interfejs XUL).

A tobie to faktycznie chodzi szybciej? AFAIK pic polega na tym, ze Mozilla tez jest
oparta na XUL i m. in. dlatego sie tak wlecze ;) Ale moze cos pochrzanilem.

Jakos czytalm cos o phoenixie i cala zmiana predkosci ma polegac na tym, ze odjeli
newsy, maila itp. ktore wala sie do pamieci. Po prawdzie, w wersji ktora ja mialem (0.1
czy cos... ) nic kompletnie to w predkosci nie zmienialo - wloklo sie tak samo wolno jak
mozilla, zajmowalo chyba tyle samo pamieci, a bylo o niebo prymitywniejsze. W
nastepnych wersjach nic nie pisali o drastycznym zwiekszeniu wydajnosci, totez
zaprzestalem sciagania uznajac sam pomysl za... bezsensowny :) Ale miejmy
nadzieje, myle sie :)

Lech Wiktor Piotrowski | ICQ#: 50746253 | lewhoo_at_teamos2.org.pl
TeamOS/2 Poland Webmaster - http://www.teamos2.org.pl
Inne systemy maja uzytkownikow, OS/2 ma wyznawcow
This OS/2 system uptime is 0d 13h 59m 29s 191ms (en).
Emergency mail: lwpiotr_at_tempac.fuw.edu.pl; lewhoo_at_dione.ids.pl