Re: chyba bios

Autor: cashoob (cashoob_at_xtra.co.nz)
Data: Sat 07 Dec 2002 - 12:31:13 MET

na pol poszlo - to znaczy ze system zainstalowalem ale dziwne rzeczy sie
dzieja. moge os uruchmic tylko kiedy odlacze fizycznie wszystkie inne dyski
od komputera - jesli mam je wlaczone (moga byc off w biosie - bez znaczenia)
to w trakcie bootowania os sie wiesza i wyswietla komunikat ze nie moze
obslugiwac dykow ani cdromow. sadze iz przypisuje sobie c: jako pierwszy
dysk na ktorym fizycznie nie ma os bo jest na 3 dysku w systemie. nie mam
zainstalowanego boot manager z os - posiadam inny program do tego celu, ten
program jednak nie potrafi uruchomic partycji z os. czy spotkaliscie sie z
takim problemem?
mam w systemie najnowszego fixpacka ale to nie zmienilo nic w tym
przypadku.bede wdzieczny za sugestie. pozdrawiam

"cashoob" <cashoob_at_xtra.co.nz> wrote in message
> [...]
> VIA uzywajac tego samego dysku nie moge nic zrobic (fdisk nic nie tworzy a
> przy zapisie skasowanej partycji wali komunikaty ze nie ma dostepu do
> urzadzenia) - podmienilem dani1s506 ale za duzo nie pomoglo, owszem moglem
> se partycje zrobic ale cos sie popsowalo z transmisja danych i kopiowanie
> trwalo wiecznosc. nie mialem ostatnio wiecej czasu powalczyc. jutro
powalcze
> troche ale moze ktos bedzie mial jakis pomysl to mi oszczedzi czasu - w
> systemie mam 3 dyski aktualnie Master - 1. 20 giga 2. 40 giga Slave - 3.
4.3
> giga (przeznaczony na os - WD Caviar ata 33 ) i 4. nagryware acer.
wywalilem