Re: XSerwer

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Thu 05 Dec 2002 - 23:03:57 MET

lewhoo_at_teamos2.org.pl (Lech Wiktor Piotrowski) nakombinował(a) coś
takiego:
> A tobie to faktycznie chodzi szybciej? AFAIK pic polega na tym, ze Mozilla tez
> jest oparta na XUL i m. in. dlatego sie tak wlecze ;) Ale moze cos pochrzanilem.

Chyba tak, jednak chodzi szybciej, nie wiem czy to nie jest wina mieszania
XUL z resztą i dlatego, Phoenix jest 99% czystym XUL'em :))

> Jakos czytalm cos o phoenixie i cala zmiana predkosci ma polegac na tym, ze
> odjeli newsy, maila itp. ktore wala sie do pamieci. Po prawdzie, w wersji ktora
> ja mialem (0.1 czy cos... ) nic kompletnie to w predkosci nie zmienialo - wloklo
> sie tak samo wolno jak mozilla, zajmowalo chyba tyle samo pamieci, a bylo o niebo
> prymitywniejsze.

Nie wiem jak 0.1 - zacząłęm od 0.2 - widać było różnicę - potem kilka
nowych przeróbek i nowy silnik, 0.4 chodzi łądnie, widać szybkość,
zwłaszcza na wolniejszych kompach.

> W nastepnych wersjach nic nie pisali o drastycznym zwiekszeniu wydajnosci, totez
> zaprzestalem sciagania uznajac sam pomysl za... bezsensowny :) Ale miejmy
> nadzieje, myle sie :)

Zjada mniej pamięci - na pewno
Szybciej chodzi przy wilekiej ilości okienek
Widać to na wolniejszych kompach, tam to może konkurować z Operą..

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564